Urmarirea comenzii tale

Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia din contul tau de client, in sectiunea “Comenzile mele”.

 

Modificare sau anulare comanda

 

Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila in contul tau de client, sectiunea „Comenzile mele”.

In cazul in care anularea nu mai este posibila din cont, daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la 07xx.xxx.xxx. Colegii nostri de la Suport 24/7 vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.

Daca in comanda se afla un produs personalizat care a intrat in productie, comanda nu mai poate fi modificata sau anulata – conform OUG nr. 34/2014, art.16, lt.C.

Modalitati de livrare

 

Livrare prin curier

  

Pentru produsele vandute de Xmax, taxa de livrare se va aplica si va fi vizibila in cos la fiecare comanda indiferent de valoarea comenzii. Taxa de livrare se va aplica si va fi vizibila in cos inclusiv pentru:
i) comenzile care contin si produse aflate in promotie cu transport gratuit;
ii) comenzile cu valoare de peste 250 lei, si in afara ariei de acoperire al curierului.

Livrarea este gratuita pentru:

-          Comenzile cu valoare mai mare de 150 lei – cu Posta Romana, livrare 2-3 zile lucratoare la sediul acestora, verificatii lista sediilor postale aici.

-          Comenzile cu valoare mai mare de 250 lei – cu Fan Courier, livrare 1-2 zile lucratoare la domiciliul clientului, verificati orasele acoperite de curier aici.

Comenzile date pana in ora 15 vor fi predate curierului in aceiasi zi, dupa ora 15 vor fi predate ziua urmatoare.
Comenzile date vineri dupa ora 15 vor fi predate curierului lunea urmatoare.

In cazul in care o comanda contine produse vandute si livrate de Xmax si un card cadou / cod de reducere, valoarea totala rezultata fiind de minimum 250 de lei, transportul gratuit nu se aplica. Mai exact, produsele vandute si livrate de Xmax din comanda respectiva trebuie sa fie de cel putin 250 de lei, astfel incat sa beneficieze de transport gratuit.

Termenele de livrare se refera la comenzile fara personalizare pe care ai ales sa le platesti ramburs / numerar.
Daca ai ales o alta modalitate de plata – card online, ordin de plata, plata in rate – termenul de livrare se poate modifica in functie de inregistrarea platii.
Pentru produsele care necesita personalizare sau trebuie realizate dupa specificatiile clientului, termenul de livrare decurge dupa finalizarea comenzii.


 Pentru localitati in afara retelei de curierat, livrarea se face contra unei taxe suplimentare.
Pentru aceasta consultati paginile transportatorilor Posta Romana si Fan Courier.


 

Livrare planificata

 

Acest serviciu se adreseaza exclusiv persoanelor juridice care au lansat o comanda si care au incheiat cu noi cel putin un contract de prestari servicii, contract de mentenanta sau contract de furnizare.

Costurile acestui serviciu sunt gratuite conform contract si la datele specificate prin contract. Serviciile / cantitatile solicitate suplimentar sau la alte date se achita separat conform comanda si respectiv  factura proforma.

Acest serviciu inceteaza de drept daca nu a fost achitat in avans - integral sau partial conform contract.

 

Ridicare din showroom

 

Livrarea in showroom se face gratuit.

- Daca produsele pe care le-ai comandat sunt pe stoc in showroom, le poti ridica imediat. 
- Daca produsele sunt pe stoc in showroom dar necesita personalizare si/sau modificare conform comanda, te vom anunta prin e-mail sau telefonic cand acestea sunt finalizate. Din momentul in care au fost finalizate, produsele sunt pastrate in showroom timp de 1
4 zile (cu tot cu ziua in care primesti notificarea de ridicare). 

La receptionarea/ridicarea comenzilor achitate (Ordin de plata, card online, rate, etc.) este obligatorie prezentarea unor documente:

– Pentru persoane fizice: actul de identitate
– Pentru persoane juridice: actul de identitate si imputernicire din partea firmei.

   

Livrarea produselor de la  partenerii

 

Unele produse din site pot fi in stoc la partenerii nostri. Aceste produse sunt livrate direct de catre partener, prin curier rapid. Costul si conditiile de livrare sunt afisate pe pagina partenerului – o poti accesa apasand pe numele acestuia in pagina Parteneri.

Daca intr-o comanda ai atat produse Xmax, cat si produse de la un partener, acestea vor fi livrate separat – produsele Xmax vor fi livrate de catre unul dintre curierii cu care avem contract, iar produsele partenerului vor fi livrate de catre curierul cu care lucreaza acesta.

Produsele de la parteneri nu pot fi livrate in showroom-ul Xmax, la oficiile Postei Romane si nici nu pot fi ridicate de la sediul partenerului.

 

Plata produselor

Metode de plata agreate : ramburs, plata in cont, Pay Pal, Revolut si plata online cu cardul.

 

Prin plata ramburs se achita contravaloarea produselor si a transportului, in numerar, in momentul livrarii coletului de catre curier. Valoarea unei comenzi nu poate depasi valoarea de 300 lei.

 

Solicitam plata in cont pentru produsele / serviciile personalizate sau realizate conform comanda. Deasemenea serviciul Livrare Planificata trebuie achitat in avans.

 

Plata Pay Pal poate fi facuta de orice categorie de clienti persoane fizice si nu este limitata. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele Pay Pal.

 

Transfer Revolut pentru toate categoriile de clienti personae fizice si nu este limitata. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele Revolut.

 

Plata cu cardul se poate efectua atat cu cardul personal cat si cu cel al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele Euplatesc.ro.

 

NU solicitam si NU stocam nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra sau date bancare! NU este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii!

 

Factura se gaseste intodeauna in interiorul coletului.
Dovada platii (Chitanta) pentru plata ramburs o elibereaza curierul, pentru toate celelalte tipuri de plati o gasiti in extrasele de cont.

 

Pentru intrebari suplimentare trimiteti un mail la xmaxro@yahoo.com si echipa noastra va incerca sa va raspunda in cel mai scurt timp.

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Sau Reset password